Uproszczona księgowość
Uproszczona księgowość
Zamów bezpłatną konsultację!
Kompleksowe usługi - uproszczona księgowości dla jednoosobowej działalności gospodarczej (JDG)
Poniżej szczegółowy opis działań wykonywanych w tym zakresie:
Księga Przychodów i Rozchodów (KPiR)
Rejestracja Przychodów: Zapisywanie wszystkich przychodów uzyskanych z działalności gospodarczej.
Rejestracja Kosztów: Ewidencjonowanie wszystkich kosztów związanych z działalnością gospodarczą, w tym zakupów towarów, materiałów, usług oraz innych wydatków.
Obliczanie Dochodu: Obliczanie dochodu jako różnicy między przychodami a kosztami.
- Rejestr Sprzedaży VAT: Ewidencja sprzedaży dla celów VAT, w tym wartości netto, VAT należnego i brutto.
- Rejestr Zakupów VAT: Ewidencja zakupów dla celów VAT, w tym wartości netto, VAT naliczonego i brutto.
- Sporządzanie Deklaracji VAT: Przygotowanie i składanie deklaracji VAT do urzędu skarbowego (VAT-7, VAT-7K).
Ewidencja Środków Trwałych oraz Wartości Niematerialnych i Prawnych
Amortyzacja Środków Trwałych: Obliczanie i ewidencjonowanie amortyzacji środków trwałych.
Ewidencja Zakupów i Sprzedaży Środków Trwałych: Prowadzenie rejestru zakupów i sprzedaży środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
- PIT-5/PIT-5L: Obliczanie i sporządzanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.
- PIT-36/PIT-36L: Roczne rozliczenie podatku dochodowego.
- Sporządzanie Deklaracji ZUS: Przygotowanie i składanie deklaracji do ZUS (ZUS DRA).
- Ewidencja Składek ZUS: Obliczanie i ewidencjonowanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne.
- Sporządzanie Deklaracji zgłoszeniowych ZUS: rejestracja lub wyrejestrowanie
Obsługa Kadrowo-Płacowa (opcjonalnie -jeśli zatrudniasz pracowników):
- Prowadzenie Dokumentacji Pracowniczej: Ewidencja umów o pracę, umów zlecenia oraz innych umów cywilnoprawnych.
- Obliczanie Wynagrodzeń: Obliczanie wynagrodzeń pracowników oraz sporządzanie list płac.
- Rozliczenia z ZUS i US: Przygotowywanie i składanie deklaracji oraz przelewów związanych z wynagrodzeniami pracowników.
Ewidencja Kilometrówki: Rejestrowanie przebiegu pojazdów wykorzystywanych w działalności gospodarczej dla celów podatkowych.
Współpraca z klientem
Trzy atuty dobrego
biura rachunkowego
- Dostępność i elastyczność: czyli możliwość kontaktu i korzystania z usług o dowolnej porze, bez potrzeby fizycznej wizyty w biurze. Ułatwia to zarządzanie finansami, dla osób prowadzących firmy, które są zajęte w tradycyjnych godzinach pracy.
- Przejrzystość i łatwość obsługi: czyli intuicyjne oprogramowanie, które umożliwia łatwe śledzenie finansów, szybkie wystawianie faktur, oraz dostęp do raportów i analiz w czasie rzeczywistym.
- Oszczędność czasu i kosztów: Dzięki automatyzacji wielu procesów oraz braku konieczności utrzymywania tradycyjnego biura.
Dostępność i elastyczność
Do komunikacji wykorzystujemy WhatsApp lub Google Meets oraz tradycyjny telefon lub e-mail. Klient otrzymuje również dostęp do profesjonalnego oprogramowania księgowego, wewnątrz którego ma możliwość napisania do biura, dodania załączników, śledzenia historii korespondencji z biurem itp.
Dzięki temu możesz zadać pytanie lub wysłać dokumenty o dowolnej porze dnia, 365 dni w roku. Odpowiedź otrzymasz w możliwie najkrótszym czasie, a przeczytasz w dogodnej dla siebie chwili.
Przejrzystość i łatwość obsługi
Pracujemy na profesjonalnym oprogramowaniu wFirma, które udostępniamy również klientowi. Po zalogowaniu: łatwo dodasz faktury kosztowe, wystawisz faktury sprzedażowe z logo Twojej firmy, masz podgląd sald Twoich zobowiązań, należności oraz kont bankowych. Jeśli zatrudniasz pracowników możesz: prowadzić e-akta pracowników, podpisywać umowy, ewidencjonować czas pracy itp. Tu również zobaczysz wyliczone przez biuro wynagrodzenia oraz wygenerowane deklaracje do ZUS i Urzędu Skarbowego.
Oszczędność czasu i kosztów
Dobra komunikacja oraz profesjonalne oprogramowanie przekłada się na oszczędność czasu i kosztów. Nie musisz kserować faktur, utrzymywać półek z segregatorami, wozić dokumentów do biura… Twoja księgowość i wszystkie dokumenty są dostępne w każdej chwili, w dowolnym miejscu na świecie – jeśli tylko masz dostęp do internetu. W przypadku kontroli w kilka sekund można wygenerować pełen zestaw wymaganych dokumentów w odniesieniu do każdego okresu rozliczeniowego. Bez stresu i bez obaw.
Przykładowe plany cenowe *netto*
Najlepsze ceny | najwyższa jakość
- do 30 dokumentów
- Rejestr zakupów
- Rejestr sprzedaży
- Rejestr środków trwałych
- Deklaracja PIT, ZUS
200 zł
- do 60 dokumentów
- Rejestr zakupów VAT
- Rejestr sprzedaży VAT
- Rejestr środków trwałych
- Deklaracja PIT, ZUS, JPK
- bez JPK podatnik zwolniony
300 zł
- do 100 dokumentów
- Rejestr zakupów VAT
- Rejestr sprzedaży VAT
- Rejestr środków trwałych
- Deklaracja PIT, ZUS, JPK
- bez JPK podatnik zwolniony
400 zł
Uproszczona księgowość cennik
Cena usługi księgowej w ramach miesięcznego pakietu zawiera:
- Ewidencja zapisów księgowych w systemie księgowym.
- Prowadzenie rejestru sprzedaży VAT (w przypadku czynnych podatników VAT).
- Prowadzenie rejestru zakupu VAT (w przypadku czynnych podatników VAT).
- Przygotowanie i wysłanie do US pliku JPK_V7M / JPK_V7K (w przypadku czynnychpodatników VAT).
- Obliczanie i informowanie o wysokości zobowiązań́ publicznoprawnych (ZUS, VAT, PIT, CIT).
Zobacz również cennik czynności poza pakietem.
Wszystkie ceny podano w kwotach netto zostaną powiększone o obowiązującą stawkę VAT.
Potrzebujesz indywidualnego rozwiązania skontaktuj się z nami.