Uproszczona księgowość

Uproszczona księgowość

Zamów bezpłatną konsultację!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.

Kompleksowe usługi - uproszczona księgowości dla jednoosobowej działalności gospodarczej (JDG)

Poniżej szczegółowy opis działań wykonywanych w tym zakresie:

Księga Przychodów i Rozchodów (KPiR)

  • Rejestracja Przychodów: Zapisywanie wszystkich przychodów uzyskanych z działalności gospodarczej.

  • Rejestracja Kosztów: Ewidencjonowanie wszystkich kosztów związanych z działalnością gospodarczą, w tym zakupów towarów, materiałów, usług oraz innych wydatków.

  • Obliczanie Dochodu: Obliczanie dochodu jako różnicy między przychodami a kosztami.

  • Rejestr Sprzedaży VAT: Ewidencja sprzedaży dla celów VAT, w tym wartości netto, VAT należnego i brutto.
  • Rejestr Zakupów VAT: Ewidencja zakupów dla celów VAT, w tym wartości netto, VAT naliczonego i brutto.
  • Sporządzanie Deklaracji VAT: Przygotowanie i składanie deklaracji VAT do urzędu skarbowego (VAT-7, VAT-7K).

Ewidencja Środków Trwałych oraz Wartości Niematerialnych i Prawnych

  • Amortyzacja Środków Trwałych: Obliczanie i ewidencjonowanie amortyzacji środków trwałych.

  • Ewidencja Zakupów i Sprzedaży Środków Trwałych: Prowadzenie rejestru zakupów i sprzedaży środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.

  • PIT-5/PIT-5L: Obliczanie i sporządzanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.
  • PIT-36/PIT-36L: Roczne rozliczenie podatku dochodowego.
  • Sporządzanie Deklaracji ZUS: Przygotowanie i składanie deklaracji do ZUS (ZUS DRA).
  • Ewidencja Składek ZUS: Obliczanie i ewidencjonowanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne.
  • Sporządzanie Deklaracji zgłoszeniowych ZUS: rejestracja lub wyrejestrowanie

Obsługa Kadrowo-Płacowa (opcjonalnie -jeśli zatrudniasz pracowników):

  • Prowadzenie Dokumentacji Pracowniczej: Ewidencja umów o pracę, umów zlecenia oraz innych umów cywilnoprawnych.
  • Obliczanie Wynagrodzeń: Obliczanie wynagrodzeń pracowników oraz sporządzanie list płac.
  • Rozliczenia z ZUS i US: Przygotowywanie i składanie deklaracji oraz przelewów związanych z wynagrodzeniami pracowników.
  • Ewidencja Kilometrówki: Rejestrowanie przebiegu pojazdów wykorzystywanych w działalności gospodarczej dla celów podatkowych.

Współpraca z klientem

Trzy atuty dobrego
biura rachunkowego

  1. Dostępność i elastyczność: czyli możliwość kontaktu i korzystania z usług o dowolnej porze, bez potrzeby fizycznej wizyty w biurze. Ułatwia to zarządzanie finansami, dla osób prowadzących firmy, które są zajęte w tradycyjnych godzinach pracy.

  2. Przejrzystość i łatwość obsługi: czyli intuicyjne oprogramowanie, które umożliwia łatwe śledzenie finansów, szybkie wystawianie faktur, oraz dostęp do raportów i analiz w czasie rzeczywistym. 

  3. Oszczędność czasu i kosztów: Dzięki automatyzacji wielu procesów oraz braku konieczności utrzymywania tradycyjnego biura.
Dostępność i elastyczność

Do komunikacji wykorzystujemy WhatsApp lub Google Meets oraz tradycyjny telefon lub e-mail. Klient otrzymuje również dostęp do profesjonalnego oprogramowania księgowego, wewnątrz którego ma możliwość napisania do biura, dodania załączników, śledzenia historii korespondencji z biurem itp. 
Dzięki temu możesz zadać pytanie lub wysłać dokumenty o dowolnej porze dnia, 365 dni w roku. Odpowiedź otrzymasz w możliwie najkrótszym czasie, a przeczytasz w dogodnej dla siebie chwili. 

Przejrzystość i łatwość obsługi

Pracujemy na profesjonalnym oprogramowaniu wFirma, które udostępniamy również klientowi. Po zalogowaniu: łatwo dodasz faktury kosztowe, wystawisz faktury sprzedażowe z logo Twojej firmy, masz podgląd sald Twoich zobowiązań, należności oraz kont bankowych. Jeśli zatrudniasz pracowników możesz: prowadzić e-akta pracowników, podpisywać umowy, ewidencjonować czas pracy itp. Tu również zobaczysz wyliczone przez biuro wynagrodzenia oraz wygenerowane deklaracje do ZUS i Urzędu Skarbowego.

Oszczędność czasu i kosztów

Dobra komunikacja oraz profesjonalne oprogramowanie przekłada się na oszczędność czasu i kosztów. Nie musisz kserować faktur, utrzymywać półek z segregatorami, wozić dokumentów do biura… Twoja księgowość i wszystkie dokumenty są dostępne w każdej chwili, w dowolnym miejscu na świecie – jeśli tylko masz dostęp do  internetu. W przypadku kontroli w kilka sekund można wygenerować pełen zestaw wymaganych dokumentów w odniesieniu do każdego okresu rozliczeniowego. Bez stresu i bez obaw.

Przykładowe plany cenowe *netto*

Najlepsze ceny | najwyższa jakość

200 zł

300 zł

400 zł

Uproszczona księgowość online

Uproszczona księgowość cennik

Cena usługi księgowej w ramach miesięcznego pakietu zawiera:

  • Ewidencja zapisów księgowych w systemie księgowym.
  • Prowadzenie rejestru sprzedaży VAT (w przypadku czynnych podatników VAT).
  • Prowadzenie rejestru zakupu VAT (w przypadku czynnych podatników VAT).
  • Przygotowanie i wysłanie do US pliku JPK_V7M / JPK_V7K (w przypadku czynnychpodatników VAT).
  • Obliczanie i informowanie o wysokości zobowiązań́ publicznoprawnych (ZUS, VAT, PIT, CIT).

Zobacz również cennik czynności poza pakietem.
Wszystkie ceny podano w kwotach netto zostaną powiększone o obowiązującą stawkę VAT.

Potrzebujesz indywidualnego rozwiązania skontaktuj się z nami.

Doświadczenie
i zaufanie
najwyższa jakość
w dobrej cenie
Komfort usług
online

Dobre usługi dla firm
księgowość & web design

Zadzwoń: (+48) 796 182828